divendres, 27 de febrer del 2009

Avui és l'aniversari de la Júlia!!!!!!!!! JA EN TENIM 2!!!

Si seguidors del nostre blog, la nostra filla avui fa dos anyets!!!!!!!!! Mare meva, el temps passa volant i no hi ha manera de frenar-lo.

Avui s'ha aixecat soleta i m'ha vingut a despertar a l'habitació sense plorar, estava contenta i deia que a la guarderia li cantarien el "Moltes Felicitats", jajaja.

Ja us posaré fotos de les celebracions d'aquest cap de setmana, perquè demà ho celebrem amb els meus cunyats i diumenge amb els meus pares i la meva germana, així és que fotos segur que hi haurà.

Ara us poso els pastissos que he fet per la guarderia:


4 comentaris:

  1. FELICITATS JÚLIA!!!!
    venia a veure si la mama ja havia posat fotos... però bé, ja s'ha explicat i m'espero, jijiji
    Felicitats també als papes!!!

    ResponElimina
  2. Per molst anys Júlia!!! La coca era boníssima :)

    ResponElimina
  3. falicitats julia!!!!!!!!
    QUINA BONA PINTA QUE FA EL PASTIS!!

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!