diumenge, 2 d’agost del 2009

Quina nit!!!!!!!!!!!!


Ahir el vespre després de sopar vam anar a l'habitació a acabar de mirar la televisió, perquè ens va semblar que la Júlia es movia per la seva habitació. Poc després de ser-hi la vam tenir de visita, super tranquil·la i dient-nos que tenia set. Li vaig donar aigua i la vaig tornar a posar al seu llit a dormir, sense cap problema.

No sé quina hora era m'he despertat de cop i he fotut un vot de llit del susto que m'ha donat la tempesta de llamps i trons que ha passat aquesta nit, i he pensat ai que la Júlia es despertarà, doncs no, ni se n'ha enterat igual que en Joan que quan s'ha despertat em diu: està plovent i li dic, ja però ara almenys no trona i em diu ahhh no n'he pas sentit cap, és ben bé que li cauria el cel a sobre i no se n'enteraria.

Potser ha passat mitja hora més que s'ha presentat altra vegada la Júlia a la nostra habitació i l'hem posat al mig, però després d'intentar dormir els tres, ha estat impossible, entre estirades de cabells, colzes clavats a les costelles i altres postures incòmodes, he decidit portar-la a la seva habitació. Si ha adormit i a les 7 del mati ha tornat a venir, després si que ja li he deixat definitivament perquè s'ha adormit.

Quan ens hem aixecat ens ha explicat que un gos blanc i negre molt gros s'havia menjat les sabates de la mama i que ella el volia portar a passejar però que no ha pogut; per tant hem deduït que s'ha passat tota la nit somiant i que no s'ha enterat de res.

Pobreta la meva princesa...

2 comentaris:

  1. Aqui el mateix a les cinc trenta , tempesta i dels dos nomes la gran ha despertat , despres tot ha tornat a la normalitat

    ResponElimina
  2. Aquí a les tres de la matinada uns trons i uns llampecs bestials, després pluja...
    Ho sé perque a les nits no dormo, em costa tant...
    Que bó la Júlia explicant el seus sommnis :D

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!