dissabte, 16 de març del 2013

Un petit detall!!!! (1ª part)

Demà és l'aniversari de la meva mare i com que li encanta llegir, doncs la meva filla em va dir : " mama, hem de regalar-li un llibre a l'àvia" i jo vaig pensar li faré alguna cosa amb les teles noves...
I dit i fet.

Feia dies que tenia aquest rectangle fet:


I vaig pensar el faré servir per fer-li una funda pel llibre però la faré que li vagi bé tot tipus de llibres, ja siguin  
gruixuts o prims, perquè els debora, jajaja.

I apa a cosir s'ha dit...

A més com que el dia de la dona treballadora em vaig autoregalar això,
era el moment per començar a utilitzar-ho.... En tenia moltes ganes....




Per la part de dins vaig fer servir la tela de lletres que 
us vaig ensenyar a l'entrada anterior...


segueixo....




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!