diumenge, 22 de desembre del 2013

33!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doncs si el dia 11 en vaig fer 33!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Va ser un dia especial amb els meus.
Els de casa em van regalar una colònia i molt d'amor, jajajajaja.
I les meves companyes de feina això, una d'elles una nadala preciosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Unes teles que enamoren i un ren molt dolç per penjar-lo
on es vulgui.


I l'altra, em va fer un regal molt original, ella havia fet un curset amb la Dami Ruiz
i va pensar perquè no li ensenyo com es fa aquesta preciositat, i serà el seu regal d'aniversari????
Doncs si noies, ahir vaig anar a fer....


Us agrada????

4 comentaris:

  1. Content de que facis els 33 amb tanta plenitud......moltes felicitats i endavant sempre.

    ResponElimina
  2. Quins detalls més bonics...Ara que ja saps com es fa aquesta preciositat...m'ho hauràs d'ensenyar a mi,no???jeje!!És maquíssim!!
    Una abraçada!!

    Bon Nadal!!
    Marta

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!