dissabte, 13 de setembre del 2014

Bosseta nova per l'esmorzar.

Ja fa dies que penso com fer una bosseta per l'esmorzar per l'escola pel meu fill petit que farà P-4. No volen motxilles i els va bé una bosseta per posar dins d'una caixa totes les dels nens, així també donen la tasca de repartir l'esmorzar a un dels nens cada dia. Per tant el fan l'encarregat de repartir els esmorzars.
Després de molt pensar com la podria fer vaig arribar a la conclusió que seria millor fer-la plastificada a l'interior, ja que com moltes vegades porta fruita sigui més fàcil netejar si es buida el suc d'aquesta.
Un cop decidit com fer-la em faltava triar les teles i sincerament ja tenia la plastificada i només em faltava triar l'exterior, ji ji ji.
Avui he anat a comprar-la i només veure-la m'ha enamorat, és divertida i amb molt color.

Aqui teniu el darrera:


Aquesta és la de l'interior tot i que la foto no li fa molta justícia és molt divertida també.


Hi he afegit un petit detall i al mateix temps marcar-la amb el nom, ji ji ji...


I finalment la bosseta acabada, us agrada????
A mi si!!!! jijiji.


Si mai en voleu alguna només cal que me la demaneu, em poso en contacte amb vosaltres i triem tot el que faci falta.


Image and video hosting by TinyPic

1 comentari:

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!