dilluns, 22 de desembre del 2014

La meva joguina nova


Com ja us vaig dir, el dia 11 de Desembre va ser el meu aniversari i aquest any vaig tenir un regal esperadísssimmmmm mireu.....



I per provar-la vaig fer el meu primer treball que se'n va anar cap a casa la Laura del Cus i Cus,
i pel que em va dir li va agradar, ji ji ji.



Tinc altres cosetes pendents però fins que no s'obrin els regals en qüestió no us ho podré ensenyar!!!!!
Per tant haureu d'esperar!!!!


Image and video hosting by TinyPic

4 comentaris:

  1. I tant que em va agradar !!! Ni ho dubtis jejejeje jo estic meditant si obrir un altre blog... esborrar el q hi ha i començar un altre despres del desastre jajajaja

    ResponElimina
  2. Quin regalàs i que bonics que t'han quedat els regalets
    Ptns

    ResponElimina
  3. Juga tant com puguis, que ho fas molt bé

    ResponElimina
  4. Disfruta'l molt!! Segur que est surten coses ben boniques!!

    Bon Nadal!!

    Una abraçada!!

    Marta

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!