dilluns, 20 d’abril del 2009

Adéu, pipo, adéu!!!!!!!!!!!


Des de divendres al vespre, la Júlia dorm sense el pipo, jajaja.

La veritat és que ja feia molts dies que tenia els dos pipos amb les tetines trencades però encara li anava bé per agafar-lo amb la boca; però divendres jugavem i li dic aquest pipo està trencat, el tallem i fora pipo, i em diu: si mama, si.

Jo li recordo que si el tallem s'haurà acabat el pipo i que ja no podrà posar-se'l a la boca i em diu: si mama si, tallem.

Doncs tallat està.

Al divendres mateix al vespre, quan el seu pare la banyava, ella se'l mira i li diu: la mama ha tallat el pipo, mama dolenta... Tot això rient.

Doncs si noies, ara només s'emporta el que queda del pipo, com si fos un peluix més a la seva habitació i ja està. Hem tret el pipo sense cap trauma, ni plors ni angoixes.

Cada dia es fa més gran aquesta meva filla.

1 comentari:

  1. Nena molt bé, m'analegro molt que no s'angoixi,ja que treure el pipo és un procès delicat per l'infant.
    Que gran que ets Júlia!!!!

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!