divendres, 22 de maig del 2009

Santa Júlia


Avui és el Sant de la nostra petitona, bé això de petitona, cada dia queda més enrrera, però de moment segueix essent petita, jajaja.


La veritat és que cada dia està més gran i més tremenda. Fa coses de grans i ens imita amb tot, ahir per exemple estavem dinant totes dues i tot el que feia jo amb les mans i les posicions alhora de menjar ella també ho feia. Vol fer-ho igual que la seva mama.


Li hem comprat uns quants contes més, com els que tenia jo quan era petita, perquè li encanta mirar-los i que els hi expliquem, ja veig que serà aficionada a la lectura com jo.


Si que som gent de costums, si els humans, perquè com que m'ha vist sempre amb un llibre o altre a les mans, ella sempre corre amb un conte o altre.


M'agrada que agafi aquest hàbit, el trobo molt bo, per ara i per més endavant.


Vosaltres què en penseu?????????

2 comentaris:

  1. Moltes felicitats , i que no perdi la costum de llegir i et caldra una lluita aferrissada contra el monstre TV , tu diu la veu de l'experiencia

    ResponElimina
  2. d'aquí 40 anys encara serà la petitona, je, je
    Felicitats

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!