dimecres, 11 de novembre del 2009

Cap de Setmana al Delta de l'Ebre

Aquest cap de setmana hem anat al Delta de l'Ebre, ja que ens va tocar a "Vacances en familia" de la Generalitat.

Era divendres tarda, tot el dissabte i el diumenge fins al migdia. A la Júlia li feia molta il·lusió anar de vacances i ens ho hem passat molt bé.

El divendres vam sortir de bon mati, per arribar aviat allà i poder aprofitar el divendres, vam arribar a mitja tarda, ens vam instal·lar a l'alberg i vam començar a visitar la zona. Vam anar fins a la Bassa de la Tancada i al Trabucador, que és el braç dret del delta.

Quan vam tornar a l'Alberg vam trobar altres families amb mainada que també els havia tocat la plaça i vam començar a parlar els uns amb els altres i els petitons i petitones a jugar entre ells.

A les 20:30 a sopar i compartiem taula amb una parella que tenien una petitona de l'edat de la Júlia.

El dissabte al mati el vam dedicar a passejar amb bicicleta pels voltants de l'Encanyissada, la llacuna més gran del Delta i són uns 14 km més o menys; l'experiència va ser molt divertida, tot i que primer feia molt bon temps, després es va complicar una mica, ja que es fa girar un vent molt fort i van aparèixer uns núvols molt gruixuts i negres, però finalment no va ploure.

A la tarda després de dinar vam apropar-nos a Sant Carles de la Ràpita i a Amposta a fer una volta, però la gran majoria de botigues estaven tancades i a més el vent bufava molt fort i era molt fred.

El diumenge voliem anar fins a la desembocadura del Delta amb el vaixell, però no ho vam poder fer perquè no va sortir ja que el vent ens va fer la guitza i que a més no hi havia les 20 persones mínimes que fan falta per poder fer el viatge, així és que ho vam deixar córrer.

Vam voltar per Deltebre i per Sant Jaume d'Enveja i després vam anar pujant cap a casa.

La veritat és que va ser un cap de setmana molt divertit i ens va agradar molt, la veritat és que ho recomanem a tothom...

1. Lo Delta, un petit tros de paradís!
    Ara fa temps que no hi he tornat, però en tinc records boníssims.
    Una magnífica fotografia!!!
    =)

2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!