dimecres, 3 de març del 2010

Club de Lectura




Finalment el dilluns vaig anar a la reunió del club de lectura del poble i la veritat és que no em va pas desagradar, sinó tot el contrari, jajaja.


Només cal dir que el llibre que havien de comentar només l'havien llegit tres persones ja que eren més de 500 pàgines.


I com que jo era allà doncs em van donar el llibre que han de llegir pel següent mes i com no, ja l'he començat, a més aquest és de unes 250 pàgines més o menys i crec que el tindré aviat llegit.


Ja us diré què tal ha anat la reunió, perquè crec que hi tornaré a anar, ja que no faig pas cap mal a ningú, encara que siguin un grupet que déu ni do, per dir-ho d'alguna manera.


Així és que ja m'he posat les piles i amb llegiré el llibre i en faré una petita sinòpsis i així podré donar la meva visió del llibre... Ah per cert, és " El Quart Reich; El Secret de Montserrat" de Francesc Miralles.

1 comentari:

  1. Nena quina bona pinta aixó dle club de la lectors, es molt bona idea!

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!