dilluns, 3 de desembre del 2012

Creativa Bcn 2012 i primer contacte amb el "Trapillo"

 Dissabte vaig anar al Creativa, on m'ho vaig passar molt i molt bé.


Només voldria fer un petit incís amb les bosses que donaven, crec que haurien de donar una per entrada venuda i no pas a les 1000 persones o alguna cosa així, però bé...

La veritat és que anava molt disposada comprar-hi alguna que altra cosa i com no a fer algun taller i mira, al final em vaig decidir per provar lo del "trapillo", va ser super divertit, i l'Anna de "Lola Botona" donar-li les gràcies per ensenyar-nos tant bé.
Aquí teniu el resultat, em servirà per posar-hi un test o per posar-hi part de les meves teles, encara m'he d'acabar de decidir...



Vaig comprar-me una regla per tallar les teles de patch i una agulla del 12 per fer més trapillo, jajajaja.

2 comentaris:

  1. Molt xulu el trapillo amb aquest color tan maco. Jo vaig estar el dijous i no quedaben bosses. Bona setmana, petons.

    ResponElimina
  2. Molt em sembla que el cap de mitja hora d'obrir ja no hi havien bosses, jo també penso com tú, era una per entrada venuda! T'haig de dir que hi havia algú que en portava més d'una. Què hi farem!! Doncs nosaltres vàrem estar-hi tot el dissabte el matí, i vam marxar perquè sinó encara hi estariem donant voltes, jaja.
    El gerro de trapillo t'ha quedat molt xulo.
    Ptnts.

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!