dissabte, 20 de juliol del 2013

2º Premi

Doncs si la Laura de La Cuca Bonica m'ha donat aquest premi.





El premi consisteix en:

- Enganxar la imatge del premi al bloc.

- Enllaçar el teu bloc amb el de la persona que t'ha atorgat el premi.

- Explicar 7 coses sobre tu.

- Atorgar el premi a 15 blocs.

- Posar-te en contacte amb els blocs premiats per informar-los.

Les 7 coses sobre mi:

- Sóc riallera.

- Sóc tossuda.

- Intento ser al costat de tothom qui em necessita.

- M'agrada compartir bones estones amb amics.

- Tinc molt sentit de l'humor.

- M'encanta estar amb els meus nens.

- M'encanta el cafè ( bé els tallats, jajajaja).

Els 15 blogs són:

* Capseta de Música.

3de2

* La Cuca Bonica.

* No paris de Cosir.

* Les mil i una idees.

* El Racó de la Júlia.

* Els Petits Retalls

*  Un Raconet al Món.

* Aigua d'espígol. 

* De Bruixes i Maduixes.

* Defilsicolors 

* El Didalet d'en Patch 

* Punt de Creu- Loula 

* El Racó de la Silvia 

* 777 Inspiracions



9 comentaris:

  1. Moltissimes grámàciea bonica!! Quina ilu!!
    Merci per pensar en mi!! I motes felicitats per la part q et toca!!
    Petoneeeeets!!!

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats per el premi! Sempre fa il.lusió rebren un!!!! i
    moltes gràcies per concedir-me'l, t'ho agraeixo moltíssim!!!
    Un petó ben gran!

    ResponElimina
  3. Felicitats pel premi i Moltes gràcies, perdona el retard, estava fora. Petons.

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies Carbassona pel premi!!
    Un petonàs!!

    ResponElimina
  5. Oooohhh!!!quina il·lusió!!
    Moltissimes gràcies!!!!! Aviat ho publicaré al bloc! :D

    ResponElimina
  6. Moltissimes felicitats pel premi!!.
    Un premi és sempre una recompensa a alguna cosa molt ben feta i fa molta ilusió.

    ResponElimina
  7. Moltes felicitats per el premi i, moltíssimes gràcies per pensar en mi.
    Perdona la tardança, tinc el blog una mica, o un molt abandonat, ja saps, l´estiu.
    Una abraçada

    ResponElimina
  8. Felicitats guapa i merci pel premi!! Sempre fa il.lusió!!! No he passat fins ara xq estava de vacances...sorry!!
    Gràcies bonica!

    ResponElimina
  9. Moltes felicitats pel premi i gràcies!!! M''ha fet molta il.lusió! Gràcies bonica!

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!