dimarts, 17 de setembre del 2013

V Fira de Patchwork a Sant Feliu de Guíxols

El dissabte 14 va ser la V Fira de Patchwork a Sant Feliu de Guíxols, vaig passar-hi tot el dia i vaig aprofitar per fer algun que altre taller, ji ji ji ji.


Primer de tot vam fer un taller de feltre amb la Graci de
El Patchwork de la Graci, i en va sortir aquest ratolinet tant divertit.....



Pot servir per guardar les joies quan te'n vas a dormir o també
els didals de cosir, ji ji ji.

Tot seguit vam fer un portamocadors amb un quadrat de 16 x 16 cm, molt
fàcil, ràpid i original!!!!!!


Després de fer una volta, comprant alguna petita cosa a les parades, com
són algunes teles de nadal, feltre i alguna que altre cosa, vam anar a dinar.

I a les 4 de la tarda cap a fer l'últim taller, on la Maria de Pansy Patchwork, ens va ensenyar
a fer flors amb cintes de seda, en aquest cas vam fer una rosa.
Queda molt bonica i original!!!!!!!!!!!!!








3 comentaris:

  1. aquests quadrets de vichy jo els conec !!! jajajaja molt maco tot plegat!! a veure si l'any vinent podem coincidir jajajja pq aquest..jajaja

    ResponElimina
  2. Ja veig que vas estar molt ocupada tot el dia!!Que bé!!
    Ja m'ensenyaràs a fer les floretes amb cintes...tenen molt bona pinta!!

    Una abraçada!!
    Marta♥

    ResponElimina
  3. M´agrada molt el brodat amb cintes, es molt bonic.
    Una abraçada

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!