dijous, 22 de gener del 2015

Regalets fets per Nadal (segona part)

Com ja us vaig dir el mes de desembre, tinc més cosetes per ensenyar-vos.
El tió va cagar 2 gorros pels més petits.
 Tot fet a mà...


Aquest amb tons liles i blanc per la meva neboda!!


El de color taronja per l'enamorat d'aquest color, 
el meu petit.

També vaig fer una bufanda tancada amb tons liles
per la meva germana.
Una enamorada d'aquests colors.
I va ser un regal de Reis molt especial.
Per cert, li va encantar.


I per Reis també vaig fer una bosseta nova per la meva neboda
per portar l'esmorzar de l'escola.




I finalment ensenyar-vos la postal que em van enviar
de l'intercanvi que va organitzar la Marta de 3de2
És una preciositat.



Image and video hosting by TinyPic








1 comentari:

  1. Quina feinada que vas tenir! aixó si et va quedar tot molt maco aixó sense comptar amb l'il·lusió que et fa rebre alguna cosa feta especialment per a tu
    Ptns

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!