dissabte, 15 de desembre del 2012

32!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aquesta setmana he estat treballant mati i tarda i no he pogut 

explicar-vos res de res, doncs bé, el dimarts 11 de Desembre vaig 

fer 32 anys!!!!!!!!!!!!!!!

Els meus petits em van regalar això:





M'encanten les espelmes i com que ho saben, doncs apa!!!


I la companya de feina i molt bona amiga em va regalar això:


 

I amb ella compartim l'afició del patch i em va regalar aquests dos 

fils per alcolxar a mà i a més són del meu color preferit, 

uauuuu!!!!!!!!!!

I com ja us he dit aquesta setmana al treballar cada dia mati i tarda, 

m'he quedat a dinar a casa seva i em va preparar una sorpresa:

UN PASTÍS DE POSTRES!!!!!!!!

Amb una espelma decorada amb washi tape!!!! va ser molt divertit.




2 comentaris:

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!