dilluns, 24 de desembre del 2012

Bones Festes a Tots!!!!!!!!!!!!!

Us volem desitjar un Bon Nadal i Feliç 2013 amb salut i feina per tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Us enrecordeu que us vaig fer una pregunta del "Què serà?", doncs aqui teniu el resultat!!!!.
Prometo fer fotos més bones, aquestes les he fet amb el mòbil perquè la càmara s'ha quedat sense flaix, casummmmmm...



És el meu primer treball gros de patchwork, jajaja i em feia molta il·lusió estrenar-lo per Nadal.
Bé, ja em direu què us sembla.


3 comentaris:

  1. Molt maco, un treball molt "wuay", Molt bones festes !!!!. Petons.

    ResponElimina
  2. em sembla que has superat la prova....bones festes per tu i els teus i un molt bo 2013

    ResponElimina
  3. Molt maco el treball Carbassona ;)

    Bones Festes a tu també maca!!

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!