dimecres, 1 d’octubre del 2008

PASTIS DE BOLQUERS.



Aquesta és la meva primera creació de pastis de bolquers, i mira no ha pas sortit tant malament, tot i que hi vull afegir alguna coseta més, per donar-li més color, però la idea és aquesta.

Si n'he de fer algun altre ja tinc la idea i de com fer-lo. I com que tinc una altra amiga que està embarassada segur que li caurà un també, jeje.

Ah per cert, el pitet, on posa el nom de la criatura, està fet a mà per la Susanna, una molt bona amiga i que ja coneixeu a través d'aquest blog, ja que és la senyoreta de la meva petitona, je je. I també tinc el seu blog, perquè la podeu visitar i perquè animar-vos a demanar-li alguna coseta (Zigazaga).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!