diumenge, 20 de setembre del 2009

Un cap de setmana molt divertit!!!


Aquest cap de setmana ens ho hem passat molt i molt bé.

Ahir, vam estar tot el dia a casa els meus pares i amb la meva àvia, i vam jugar i riure tots junts i ells van poder disfrutar de nena una bona estona solets, sense nosaltres, en Joan perquè treballava i jo perquè vaig haver d'anar a fer un encàrreg per la meva mare.

A la tarda vam anar a comprar un parell de coses que ens faltaven i després vam jugar al parc, anant del tobogan, als gronxadors, i a les balances i també jugant a atrapar amb la Júlia.

Avui hem anat a la Fira del Formatge a Lladó, i ha menjat tot tipus de formatges, li encanten com a la mama, jajajaja. Després hem anat a dinar a casa i tota la tarda jugant a casa amb nosaltres, sobretot amb mi, s'ha fet un tip de riure i estava super super contenta de poder jugar...

La veritat és que m'ha agradat molt veure a la nostra petitona contenta com feia dies que no la veia.

1 comentari:

  1. Es que els agrada que estem per ells...tot i que de vegades no podem tot el que voldriem..
    Bona setmana

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!