dilluns, 22 de juny del 2009

I ja som a Sant Joan!!!!!!!!!!!!!!!

Demà al vespre ja serem a la revetlla de Sant Joan, mare meva com ha passat aquest mig any, uffff, amb tot d'entrebancs pel mig i alguna que altre alegria, però molt poquetes no ens enganyem.
Com que el meu estimat es diu Joan, i com que tindrà festa el dia del seu sant, hem pensat fer una sortideta amb la nena, tots tres i segurament anirem a Marineland, tot i que no hi ha res fet encara, ni decidit del tot.
Però ens faria gràcia que la nena veiés els dofins i els elefants marins i que disfrutés del dia, que segur que ho farà perquè li encanta fer coses amb nosaltres.
Si finalment hi anem ja us posaré fotos i us explicaré què tal ha anat, ehhh.
I per cert, els meus estimats lectors creieu que és una bona idea per anar amb una nena de 2 anys o és massa petita?????

1 comentari:

  1. Hola!!

    Jo hi he anat aquest any de festa fi de curs amb els més petits de l'escola: P-3, P-4 i P-5

    I de fet tinc també pensat anar-hi amb la meva petita, perquè està bé... hi ha l'espectacle de lloros, el de foques i el de dofins. A més hi ha una petita piscina on pot veure els pingüins com neden... Està bé!

    Porteu el banyador, que hi ha piscines per banyar-vos eh? Un petó!

    ResponElimina

Gràcies pels vostres comentaris, m'encanta que passeu per aquí!!!